2012. április 15.

B.U. Hippy soul teszt (parfüm és tusfürdő)

Kb. November óta használom a parfümöt és december óta a tusfürdőt. Olvastam véleményeket és van aki azt mondta, hogy nem tartós az illata. Szerintem elég tartós, bár én a tusfürdővel együtt használom.

Értékelés:
Parfüm:
Csomagolás: 5/5 Tetszik, hogy vidám, de mégis egyszerű.
Illat: 5/5 Én nagyon szeretem.
Tartósság: 5/5 7-kor magamra fújtam és még délután is lehetett érezni. 
Ár: 5/5 Szerintem megéri az árát.
Összesen: 5/5


Tusfürdő:
Csomagolás: 4/5 Tetszik, de a zöld szín nem nyerte el a tetszésem.
Illat: 5/5 Szeretem az illatát.
Tartósság: 4/5 Lehetne tartósabb is. (Ha csak ezt használom.)
Állag: 5/5 Nem krémes, inkább zselé, gélszerű.
Ár: 5/5 Kb. 550 Ft
Összesen: 4,6/5
 (Sajnos elfelejtettem lefotózni!)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése